Zamknij X


Strona przeznaczona jest dla osób pełnoletnich. Alkohol szkodzi zdrowiu, pij odpowiedzialnie!

Loading...

29 września 2016

#BarManiera Catering Barmański: elegancja i klasyka



  Długo mnie tutaj nie było. Za co z góry chciałbym Was przeprosić. W tym czasie pozmieniało się dużo. Remontowałem mieszkanie, miałem przeprowadzkę i pracowałem nad własnym biznesem. Działo się. Na szczęście wszystko udało się zrealizować, choć przy ostatnim punkcie wyliczanki muszę zrobić pauzę. Tak, założyłem firmę, o której myślałem od wielu lat. Często zmieniałem koncepcje, ale profil działalności, w zasadzie, został w pierwotnej wersji. Zdecydowałem się kontynuować swoją pasje jaką jest barmaństwo i otworzyłem firmę zajmującą się cateringiem barmańskim. Miałem dużo wątpliwości i długie chwile zwątpienia. Nie mogłem zdecydować się jaki kształt nadać tej firmie. W końcu moimi przemyśleniami podzieliłem się z rodziną. Z aprobatą przyjęli mój pomysł. Podniosło mnie to na duchu. Gdy już wiedziałem, że chce robić właśnie to, pozostało kilka niewiadomych. Jedną z nich była nazwa działalności. Problemem podzieliłem się z moją dziewczyną i jej rodzicami. Po paru dniach dostałem kilka propozycji nazwy firmy. Padło na nazwę BarManiera. 


BarManiera: bar weselny, barman na wesele, obsługa barmańska, catering barmański, pokaz barmański

   Pokrótce opowiem czym jest BarManiera. Jak wcześniej wspomniałem zajmujemy się cateringiem barmańskim, czyli obsługą barmańską podczas imprez i wydarzeń, w tym min. wieczorów panieńskich i kawalerskich, wesel, balów, urodzin, imprez firmowych itp. Pracujemy jako: bar weselny, obsługa barmańska, catering barmański. Branża rozwija się dynamicznie, a obecność barmana na imprezie nie jest już tak dużym zaskoczeniem jak kilka lat temu.

    Czasy gdy na stole weselnym królowała wódka 'saute' lub ewentualnie z 'popitką' minęły. Kultura picia i świadomość pijących bardzo wzrosła. Oczekują czegoś więcej na przyjęciu weselnym niż standardowych propozycji. Dlatego z chęcią sięgają po koktajle i drinki. My staramy się spełnić ich oczekiwania i póki co nikt nie narzeka, ba powiem więcej, wręcz są ( #skromny) zachwyceni!

#czemu właśnie tutaj o tym piszę?

Bo BarManiera, podobnie jak Bariacje powstała z pasji do sztuki barmańskiej. Ja, jak i nasi barmani, to osoby z wieloletnią praktyką, wykonujący swoją pracę z zaangażowaniem i przede wszystkim klasą. Cechują nas profesjonalizm i nienaganne maniery. Nowoczesne rozwiązania łączymy z szacunkiem do tradycji. Wykonujemy swój zawód z zaangażowaniem. Nie traktujemy go jako przelotnego zajęcia. Wkładamy w niego serce, które w połączeniu z ciężką pracą przynoszą efekty - Wasze zadowolenie i szczęście. Tak jak wcześniej starałem się pisać "od serca" na Bariacjach, tak i głęboko ze środka wykonuję swój zawód na cateringach. Więc myślę, że ten blog będzie wspaniałym sposobem, żebyście poznali nas i naszą pracę bardziej. Znajdziecie na nim nie tylko bieżące informacje o firmie, ale i przepisy, informacje o degustacjach, porady. Postaram się wprowadzić Was w bujny świat drinków i alkoholi.

#barmaniera: co możemy Wam zaoferować


Otóż współpracę rozpoczynamy od dokładnego zapoznania się z Państwa potrzebami i oczekiwaniami, służąc przy tym radą i doświadczeniem. Lista drinków, które barmani będą serwować dla gości, nie jest przez nas narzucona. Menu skonsultujemy z Państwem wcześniej, abyśmy do każdego zlecenia mogli  przygotować się indywidualnie. Z przyjemnością zaproponujemy szeroką gamę koktajli (także bezalkoholowych) zarówno klasycznych, jak i autorskich, ale chętnie wyjdziemy na przeciw Państwa propozycjom. Dobierzemy kartę do charakteru wesela tak, by każdy z gości poczuł się wyjątkowo.  Posiadamy nowoczesne i stylowe mobilne bary z wymiennymi frontami, dzięki czemu możliwe jest dostosowanie ich do wnętrza oraz wizji klienta.
 

Oprócz eleganckiego baru weselnego i wykwalifikowanej kadry zapewniamy klasyczne, jak i wyszukane rodzaje szkła, syropy, bittersy, składniki niezbędne do przygotowania drinków (owoce dekoracyjne, świeże zioła, purée owocowe, przyprawy) oraz dodatki jak rurki czy serwetki. Po stronie klienta leży jedynie dokonanie zakupu alkoholi oraz napojów. Z odpowiednim wyprzedzeniem stworzymy dla Państwa listę zakupów. Istnieje możliwość, że to my dokonamy zakupy i dostarczymy produkty bezpośrednio na przyjęcie. Biorąc pod uwagę, że każdy z klientów dysponuje innym budżetem, dostosujemy ofertę do Państwa możliwości.



Jeśli chcecie więcej wiedzieć o naszej działalności, to zapraszam na stronę www.barmaniera.pl :)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz